04
Jun

8 ushqimet më të mira për një sistem të fortë imunitar

1289 Herë lexuar |

Ka perime, fruta dhe madje edhe erëza që mund të përfshijmë në dietën tonë për të forcuar sistemin tonë imunitar. Pra, le të hedhim një vështrim të shpejtë në 10 kampionët e ushqimit që na ndihmojnë të ndërtojmë një sistem të fortë imunitar.

  1. Agrumet

Për shkak se trupi nuk ka aftësinë për të ruajtur vitaminën C duke krijuar rezerva, ne duhet ta furnizojmë atë çdo ditë me të. Shumëllojshmëria e agrumeve (portokall, limon, mandarina, dhe qitro) që i përmbajnë në sasi të konsiderueshme është e madhe dhe për fat të mirë në Shqipëri i kemi me bollëk, sa nuk është e vështirë ti konsumosh të tëra ose t’i shijosh të shtrydhura në lëngje apo ushqime dhe sallatat tona.

 

 

  • Specat e Kuq

Kushdo që mendon se agrumet janë kampionët e vetëm të vitaminës C, është i gabuar. Për shembull, specat e kuq përmbajnë dy herë më shumë vitaminë C se agrumet dhe janë gjithashtu të pasura me B-carotene dhe antioksidantë.

 

 

 

 

  1. Brokoli

Brokoli është i pajisur me një mori mineralesh dhe vitaminash si A, C, E dhe është gjithashtu i pasur me fibra dhe antioksidantë. Mënyra më e mirë për të ngrënë brokoli është duke e zjerë me avull lehtë ose aspak.

 

 

 

 

 

  1. Hudhra

Përfshihet në të gjitha kuzhinat e botës dhe është thelbësore për ruajtjen e shëndetit të mirë pasi vepron kundër infeksioneve, mban presionin e gjakut të ulët, pastron arteriet dhe ndihmon sistemin imunitar të forcohet falë përmbajtjes së tij në komponimet e squfurit si alicina.

 

 

 

 

  1. Xhinxher

Një material që ndihmon trupin të bëhet më i fortë pas një sëmundjeje ose të merret me inflamacion është xhenxhefili. Ai gjithashtu ndihmon trupin të mbajë nivelin e kolesterolit të ulët.

 

 

 

 

 

  1. Spinaq

Është i pasur me vitaminë C, antioksidantë Beta karoten dhe ndihmon trupin të përballojë infeksionet dhe të ndërtojë një sistem të fortë imunitar. Ashtu si brokoli, spinaqi ruan vlerat më mirë kur gatuhet lehtë.

 

 

 

 

  1. Bajamet

Bajamet janë shumë të pasura me vitaminë E e cila sëbashku me vitaminën C luftojnë viruset dhe semundjet sezonale. Në çdo rast vitamin E është thelbësore për një imunitet të fortë.

 

 

 

 

 

  1. Çaji Jeshil

Të dy, çaji jeshil dhe ai i zi janë të pasur me flavonoide, një lloj antioksidanti i fuqishëm. Aty ku mbizotëron çaji jeshil është në përqendrimin e lartë të katekineve dhe aminoacideve L-theanine.